Monday, June 9, 2008

Šaban Bajramović 1936-2008

6 comments:

anapokrajac said...

Nikad necu zaboraviti mocnu sliku iz spota za pesmu Djelem Djelem u kom Saban, onako veliki (to je bilo pre nego sto se ubacio u dez fazon cum outlook), crn i sa zlatnim zubom, jase belog konja po nekoj melanholicnoj ravnici u izmaglici...

Boban said...

A ko je Ana Pokrajac koja komentarise? Ja sam poznavao jednu Anu Pokrajac u Nisu, onda je otisla za beograd, i izgubili smo kontakt. Nisi ti?

anapokrajac said...

Ja sam. Ta sam.
Bas je mali ovaj svet, zar ne?

slobodan mitrovic said...

haha, sjajno

anapokrajac said...

petnicka veza, pretpostavljam?

Dejan said...

ko je branislav pokrajac?
i gde je sada on?

Creative Commons License
Neodinamika by Arsenijevic and Mitrovic is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.