Monday, September 24, 2007

Sta citate? Los Detectives Salvajes

Namerio sam da citam knjigu sjajnog naslova, cileanskog pisca Roberta Bolanja (Roberto Bolaño, na slici, umro 2003. u svojoj pedesetoj), Los Detectives Salvajes. Nista njegovo jos nisam procitao - kod nas su, vidim, prevedene Cile nocu, Isprave za ples, i Udaljena zvezda, a ova nije jos. Stavljam i par linkova sa prikazima "Divljih detektiva" iz London Review of Books i New York Times, kriticari su prilicno odusevljeni. Sta vi citate?

2 comments:

Unknown said...

Ja sam citao o tajnim drustvima. Nisam se time bavio u srednjoj skoli kad je bilo vreme i eto sad...
Fina su ta tajna drustva, samo sto izgleda uopste nisu tajna, o svakome se gotovo sve zna. Posle cu opsadu crkve svetog spasa jer ni to nisam kad je trebalo, zapravo odavno nisam citao nijednog srbina, o hrvatima da i ne govorim. U crnoj gori pismenost je u povoju. Makedonci su angazovani, slovenci pesovani. Pre toga sam probao malo ruse, makin je peshko, tako mi se cini, i suvise je osecajan, imam osecaj. Peljevinu nemam sta da dodam preko onoga sto mu je boban ocitao. Sta da se radi, pre toga sam ocajnicki pokusavao da volim onoga bitnika sto je putovao u L.A., i to dockan, kad mu vreme nije. Nije islo. Palahnjuk je nudio nadu, to ne krijem, ali ga odavno ne vidjam. Uzecu iz ocaja da se odusevljavam prachetom.

Slobodan said...

Sto bas o tajnim drustvima? A ne znam da li si probao "Generaciju P" Peljevina, dosta je dobra, drzi me za rec.

Creative Commons License
Neodinamika by Arsenijevic and Mitrovic is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.